MONET

Just nu så sitter jag och målar med oljefärger som Moffe har haft!
ÅÅ vad jag skanar han! Hoppas du tittar in hos mig då och då och hoppas du kommer gilla min teckning ♥
-Rebecka

Fredag

Idag har det hänt lite mer intressanta saker
  • Malin har cyklat på en bajspåse, HAHA!
  • Mamma har 45år kalas idag.
  • Jag spillde mitt saft glas över hela bordet mitt i kalaset!
  • Fått reda på att min morfars resa till australien kostade 150 000kr!!!! han far om nån vecka.
  • Fått 100kr av min kära morfar.
  • Börjat fundera på om min morfar är miljionär?
-Elin

FOREVER YOUNG

Tumblr_lf9pr5kvrc1qeuftso1_500_large296242_460s_v1_largeTumblr_lr2ozpqpzy1qc5nrfo1_500_large
249928_205509136159790_100894739954564_647106_6101429_n_large
248782_205509836159720_100894739954564_647150_8131174_n_large
253523_205481072829263_100894739954564_646789_7601934_n_large
247009_205481136162590_100894739954564_646794_4141627_n_large
ENJOY THE PICTURES! Dom har roligare än mig i alla fall här där det händer INGET! =(

-Rebecka

Hi !

Det blir skrovmål från frasses till middag! gött. Lidingö är en soligplats. Ikväll ska jag rensa fisk,igen..... sen plugga. härligt liv!
-Elin

ON THE FIELD

-Rebecka

Hur man slaktar en fisk

arkiv.

Idag skulle det vara strålande sol vilket det var på morgonen när jag cyklade till skolan MEN när jag cyklade hem var det sol då? svar NEJ det var regn.

Igår på hk lärde vi (klassen) oss att slakta löjor! följ dessa punkter för att slakta en löja:
1. Klipp av huvudet på fisken med en sax.
2. Klipp upp magen på fisken med en sax.
3. Ta ut innehållet ur fisken.
4. Ta ut ryggraden genom att trycka in fingrarna i  fiskens mage. (valfrtitt).
5. Sätt paneringen på fisken.
6. Stek den och sedan klart!
-Elin

GLOSOR

Hela kvällen måste jag göra läxor, inte kul =(
Imorgon har vi Soprov + spanska glosor, på fredag har vi MA prov och senare på tisdagen har vi HKprov och på torsdagen spanskaprov! :(
Ser INTE framemot veckan om man säger så...
MEN IDAG FICK JAG A PÅ SVENSKA PROVET! Och gissa förvånad jag blev!
-Rebecka

MIN OCH ELINS KONVERSATION

Varit och zumbat för 1 timme sen och ska snart krypa ner i kojjsen (sängen) och plugga lite smått :)
Ska snart lägga ut mera bilder då jag, amaanda och idaa fotade, men är för lat just nu...
-Rebecka

Den där fula katten Lucas


Säg hej till Lucas allihopa! han är en väldigt ful katt så var snäll mot han. Men jag tycker att Lucas är väldigt söt och rolig fast han är ful.
-Elin

Jag åt äkta svenska äpplen


Hejhej! hemma nu från agilityn och jjjiiiiiiihhhhaaaaa det regnade inte!
sitter och diggar lite musik och ska snart ta å rosta frallor och kleta på marmelad på dom. peeeeeace.
-Elin

När jag blir stor ska jag vara pilot



-Elin

Efter regn kommer solsken

Att ligga i sängen framför datorn och se på 90210, är det perfekta sättet att tagga till agility i reng.

Jag vill meddela dig som läser detta att det ska vara sol imorgon!

-Elin

 


om du log minst en gång av detta skicka vidare



Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräckligt med energi för att värma en kopp kaffe. (Knappast värt det.)
Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader, är gasen som produceras tillräckligt för att skapa energin av en atombomb. (Nu börjar det likna något!)
Det mänskliga hjärtat skapar nog tryck när det pumpar runt i kroppen att spruta blod 30 fot. (O.M.G.!)
En gris orgasm varar i 30 minuter. (I mitt nästa liv vill jag vara en gris.)
En kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud innan den dör av svält. (Ohyggligt!) (Jag kan inte sluta tänka på grisen.)
Om du bankar ditt huvud in i väggen gör du av med 150 kalorier i timmen. (Prova inte detta hemma, kanske på arbetet.)
Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita loss hannens huvud. (Älskling, jag är hemma. Vad …?)
En loppa kan hoppa 350 gånger sin kroppslängd.
Det är som att en människa hoppar längden av en fotbollsplan. (30 minuter. Lyckliga gris! Kan du tänka dig?) Havskatten har över 27000 smaklökar. (Vad kan vara så välsmakande på botten av havet?)
Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen. (Jag vill fortfarande vara en gris i mitt nästa liv … kvalitet framför kvantitet.)
Fjärilar smakar med fötterna. (Någonting jag alltid velat veta.) Den starkaste muskel i kroppen är tungan. (Hmmmmmm. ……)
Högerhänta lever i genomsnitt nio år längre än vänsterhänta. (Om du är ambidextrous, behöver du dra ifrån skillnaden?) Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa. (Okej, så det skulle vara en bra sak.)
En katts urin lyser under svart ljus. (Jag undrar hur mycket staten betalat för att ta reda på detta.)
En struts öga är större än dess hjärna. (Jag känner människor med samma problem.)
Sjöstjärnor har ingen hjärna. (Jag vet vissa människor med det problemet också.)
Isbjörnar är vänsterhänta. (Om dom byter, kommer de att leva längre.)
Människor och delfiner är de enda arter som har sex för nöjes skull. (Hur är det med grisar? Vet delfinerna om det här med grisar?)

Nu när du har lett minst en gång, är det din tur att sprida dessa galna fakta vidare och skicka detta till dem som du vill få att le, kanske till och med skratta. Med andra ord, skicka det till alla! (Och Gud älska det där med grisar!)
-Elin

Förlåt om jag stavade fel på marias efternamn




Har just tagit mig en dusch efter att kommit hem från älsakde löjfisket </3 dock så blev jag 350kr rikare!

Om ungefär en halv timme ska man sätta sig framför tv och glo på hollywood fruar, maria montazami är allt bra skön. Hon är min idol, min förbild och mitt allt ♥

Jag har kommit fram till att det finns två saker som är dåligt med hösten:
1. Regnet.
2. löjfisket.
-Elin

GRR... <3

Tumblr_lqe0r8wxe41qj1nowo1_1280_large
-Rebecka

<3

-Rebecka

I'm back!

'
Hejhej så där ser jag ut idag ↑
Nu är jag tillbaka till storstaden Kalix från lilla samhället Stockholm. Annars så har jag So nu, lika kul som vanligt. heeeeei.
-Elin

NYTT HÅL

ser ni hålet där uppe? ;)

-Rebecka

I HEART IT

åå, vad jag gillar denna bild <3
foto: JAG + ampa och idis ;)

--Rebecka

FRÅN OCH MED DU

Idag har jag varit med Amanda och Ida. vi har fotat, myst och varit på zumba - ♥ på det.

Nu ska jag ladda upp bilder som här som Amanda ville!
-Rebecka

GODMORGON (TIDSINSTÄLLT)

Godmorgon everyone som läser detta inlägg!
Just nu så sover jag och Amanda våran 11 timmars sömn, slaggade över här igen.
Igårkväll som blev vid halv 12 for vi till Ida och pratade och hade mys :)
Men idag när vi kommit upp ur sängen ska vi ut och fota lite porträtt o.s.v. ♥
Vet att det inte är så intressant att läsa om dagarna som passerar! ;)
-Rebecka

GRATTIS LOLLO ! <3

GRATTIS MIN LILLA TWI-VÄN! <3
Vet att det är efter men har ingen blogglust!

-Rebecka

KVÄLLSMUSIK

♥♥♥♥♥♥
-Rebecka

MED MIN FINA VÄN



Zumban slutade klockan 6, sen kom Conny och hämtade oss. For till Amanda och nu snart ska jag göra det jobbigaste som finns - DUSCHA!

Senare ska vi bara mysa och leva livet, ja leva livet nu ska jag leva livet

-Rebecka

TGIF

hehe.. arkiv.

Ska äta nu! Och sen zumbar jag med mina kära Ida och Amanda!
-Rebecka

torsdag

Nu ligger det till så här att jag spydde imorse för er som vill veta det. och idag ska jag fara till stockholm för jag ska vara på med lindingöloppet på söndag och inget eller ingen ska hindra mig från att fara!
-Elin

alltid samma visa om att ''Detta fält måste fyllas i''




Min middag, som jag gjorde helt själv. Det är en av dom otroligt roliga/häftiga saker jag gort idag! peaceeeeeee!
-Elin

MJAOW

Kommit hem från skolan för två timmar sen och ska börja träna på glosorna + so.
-Rebecka

Hej, idag är det onsdag.

Var med i en löpartävling i helgen. kom faktiskt tvåa! och vann denna ursnygga mössa. man kan ha toffs när man använder den, det är fint. OCH ett par hanskar som följde med mössan. jaaaa det här var väl kul att veta.  Men vadådå som ni har nått intressantare och berätta om då?!?!?!? skulle inte tro det..! menmen ska ta och hitta på nått svin kul nu. alltså seriöst. nått svin roligt att alla kommer bara kunna säga ''woooooww' när jag berättar vad jag har gjort idag.

-Elin


Vad är jag för hjärtlös människa?!

I söndags krossade jag det jag älskade som mest! mitt älskade smurfglas.....
Vad är jag för hjärtlös människa?! jag krossade det i sömnen!! och vaknade av att det for i golvet och krossades </3
Jag sörjer fortfarande och det har gått fyra dagar. frågan är om jag någonsin kommer förlåta mig själv..?
-Elin

Jag städar my room!

Så här såg mitt rum ut för 2timmar sen. Jag stannade hemma från skolan idag för mår INTE bra. Löjfisket började igår. Det är tråkigt, men det är värt det när man får pengar!
-Elin

PLUGG

Nu är det så att jag ska plugga, mne det är så himla svårt att slita sig från denna älskade mac. Den är helt enkelt beroendeframkallande!
Men nu SKA jag plugga!

-Rebecka

DEL 3

Och nej, jag redigerar inte mina bilder eftersom jag är för lat och jag gillar original ;)
-Rebecka

ONE YEAR AGO




Kolla vad jag hittade! Bilder för ungerfär ett år sen!
Och jag fick just slut på min bj och sitter vid syrrans dator där man har gamla bilder :)

-Rebecka


Paxcon

Rebban sitter och sjunger paaaxcon, jag spelar paxcon paaaaaxcon, jag spelar paxon och så sittar jag har med världens huvudvärk.. HÄRLIGT. Vi ska på spining och torso i kväll. Ja det ska vi. MEN nu ska spela paxcon.
-Elin

OM SANNINGEN SKA FRAM

Ett av mina inköp som jag köpte när jag var till Luleå - EN RINGSKÅL OM NI FATTAR DET NU!

Idag hade vi redovisning med en svenska uppgift, hoppas att det gick good!
Annars så har skolkatalogen kommit... känslan är HEMSK.
-Rebecka

SPANISH

-E&R

JAG SAKNAR DIG

ÅÅ! Vill träffa min underbara Amanda nu!
Vill se Hachico, Dear John, alla gråtfimler och bara sitta där och gråta tillsammans! Så himla fin är hon så att vi sitter och skrattar när den andra gråter!
-Rebecka

DEL 2

-Rebecka

I THINK I GO CRAZY

Vann ju ett kit för ett tag sen och den innehöll en ansiktskräm + en bodylotion! Perfa!

-Rebecka


PORTRÄTTBILDER PÅ CARRO

-Rebecka

joonnas.beldo.se

Åherregud! DENNA tjej är asbäst på att fota! Ser nu bilden, jag får så himla inspiration av henne och vill bara springa ut och fota såna här fina bilder!
-Rebecka

edit: Det går inte att trycka på denna, men bloggen heter joonnas.beldo.se - kika in!

TÄVLAR OM EN IPHONE HOS DENNIS.M

Tävla om en vit iPhone 4 i Sveriges största gayblogg dennism.se!

iii

även om jag vill vinna den, så va med du också ;)

-Rebecka

♥SOL OCH LÖRDAG♥

Soligt och varmt! Ska snart ut och fota en sväng och sen kanske baka, mums♥

-Rebecka

Someone like you

Ja jag måste få säga att  mina rubriker är himlans intressanta, lördag, fredag, måndag, rubriken hära, idag är det sol osv. Så nu drog jag till med något för en gångs skull. aaanyway ska äta lunch nu.
-Elin

lördag

Ska cykla in till stan idag me Femma och köpa kattmat bland annat. Katt stackarn har haft slut i två dar snart. Han få äta skinka istälet för sina delikata pussi påsar.
-Elin

rubriken hära

Som ni alla märk har rebban ett STORT intresse att lägga ut fula bilder på mig så här är en FIN bild på henne eftersom jag är snällare än hon.
-Elin

Idag är det sol

en sån himla fin flicka!
Vaknade halv 7 idag, himla mysigt. Idag är det sol. det är grymt. hejdå.
-Elin

I SET FIRE TO THE RAIN

Drar till Ida.b och myser + sover där! Blir film + flott och gott, seem to be a good night, right? ;)
-Rebecka

natt ol here I come!

jäkla snygg jagvet.

Nu är allt som det ska vara

Nu är det frid och fröjd här i huset! både syster och bror är hemma nu. Det var länge sen må jag säga.
Ikväll är det natt ol som ger. yes. det var allt för mig.
-Elin


freeeeedag!

har matte nuuu...............
-Elin

Femtonde September

arkiv.
Idag har jag vartit och sprungit. det var sjukt härligt. + att jag gjorde 15 15.
har just sett ett 90210 avsnitt. är på säsong två nu! vet att jag inte har bloggat på 23309975642 år typ. men jag ska bli bättre! fred ut.
-Elin

VARFÖR VILL DU RIVA NER MITT STÄNGSEL?

hehe - fin bild!

-Rebecka

SUPER WHITE GIRL PROBLEM

Tumblr_lrgsz2l2kp1r04qsho1_500_largeTumblr_lrgt4wzcca1r04qsho1_500_large
Tumblr_lrgtg3yynx1r04qsho1_500_large
Tumblr_lrhkd9akki1r04qsho1_500_large
Tumblr_lrij490mhs1r04qsho1_500_large
Tumblr_lrij7pdyay1r04qsho1_500_largeTumblr_lrijqi1vor1r04qsho1_500_largeTumblr_lriopbkvft1r04qsho1_500_largeTumblr_lrbd13edag1r04qsho1_500_large
Tumblr_lrdplkzx7n1r04qsho1_500_large
-Rebecka

DETTA ÄR TILL IDA PETTERSSON ♥

Tumblr_lrijydllti1r04qsho1_500_large
Hahah! Varje gång jag bara säger det så säger hon: NEJ! TYST!!

-Rebecka

MYSIGA TJEJER

Vi ser riktigt 100 ut på bilden tycker jag! VERKLIGEN!

-Rebecka

ELIN ÄR SOM Å HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR FIN

Vrid på huvudet/datorn!
-Rebecka

OKEJ, SANT-SÅ-INI-JAG-VET-INTE-VAD!

Tumblr_lrdu18qcdh1r04qsho1_500_large

Försöker göra läxan men tänkte "Ja, nu ska jag bara kolla lite på swgp". Och nu är jag fast!

-Rebecka

Måndag den 12 September.

akiv.
Pratar med Idis på skype och gör lite homework ikväll är det zumba som gäller! Idis hälsar ''hej''.
-Elin

ZUMBA



Fick en tid på zumban! YES, SÅ ALLA SOM INTE VILLE TRÄNA MED MIG DÄR FICK NI!
Och ja, jag är allvarlig med det där (↑). Ingen vill träna med mig, schysst då! :(

-Rebecka :(

ÄÄÄLLSSSKA HÖSTEN!!!!!!

HEMMAA! ska äta kvällsfika nu och se 90210 ♥ på det. Ååååh vad jag älskar hösten! det är den underbaraste tiden på året. allting med hösten är perfekt♥ meeeen hejdå.
-Elin

Ragnar

Yes, jag vet att detta får är äckligt snyggt. Men det är för att JAG har gjort han. Han heter Ragnar och gillar köttbullar och långa promenader, alla säg hej till Ragnar! anyyyway måst fara till agility nue. heeii!
-Elin

Talking to moon

yeeeeeees!!!! har gjort nu all min läxa!. värt in lägg jagvet.
-Elin

Rubriken läser du här.

Söt bild eller vad? ;)
Kom just hem från Rebban. vi var med Ida också och vi gjorde en massa skoj. Såg bland annat på My little ponny. HAHA! nu måst jag göra läxor och senare ska jag på agility. fred ut!
-Elin

THE SIMS 3

-Rebecka

KATTEN SOM ÄR SÅ SÖT

Ska snart ta en kopp te med Elin och sen ska vi sova!
-Rebecka

Hej jag heter Elin och ser ut som en treåring och har blänk i pannan

 

 

Dör, seriöst. Jag var med i NSD i veckan denna bild ↑
Där står jag med blänk i pannan. svin snygg. ser ut som en treåring. alltså härligt bild.
yes, nu sitter man här i Rebbans hus, ganska mysigt faktisk. hejdå.
-Elin

TGIS

Hela dagen har spenderats med Ida och Amanda i Luleå, hittat så himla braiga saker!
Men nu ska jag fortsätta spelkvällen med Elin!
-Rebecka

There's love in madness

Yes denna bild har jag gjort idag på brist på annat å göra. HAHA! menmen ikväll ska jag nog till rebban och sova där å. de blir mys! detta är inlägg nr 100. byyyye.
-Elin

.LÖRDAG.

bjuder på en fuling bild på mig själv.
klockan är inte ens tre ooch har redan hunnit se två avsnitt 90210, ätit frukost, små städat rummet, soterat garderoden lite, cyklat in till stan med min syter och karl, varit på stan nån timme, ritat, fikat, ätit lunch och chillar framför datorn och lyssnar på musik nue. Dagarna kan gå jäkligt segt ibland..
-Elin

Last friday night

vet. bilderna suger men kvällen igår var himla fin!♥

-Elin


KALAS

Ska snart fara på kalas till Amanda, men ska först fixa håret osv.
Sen sover jag över hos Ida och imorrn drar vi till Luleå ♥
-Rebecka

Rebbans delikata blåbärs smoothie

-Elin

helg-helg-helg

Yes en lagom cool bild till et coolt inlägg.
Kom hem för ett tag sen. Har vart på stan med Idis, ida, Rebban och fjortis barnet!
Vi fikade och traskade runt omkring. ikväll blir det barnkalas hos Amanda. peace out!
-Elin

GRATTIS

Denna skitunge är nu fjortis!
Grattis! ♥

GRRRRAAATTIIS S S S

Idag har Amanda blivit fjortis.Ett STORT grattis till henne!
hejdå.
-Elin

GRÄSHOPPAN

Fin bild, ohja
-Rebecka

hej. hej. hej. hej. hej

-Elin

FREE FALLIN

John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia TheatreJohn Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia TheatreJohn Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre
John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre John Mayer – Free Fallin' - Live at the Nokia Theatre

7 September

AASSSÅÅ VI BJUUDER!!?!?

Kom hem från Ida för en timme sen typ. gjort spanskan, PLLLUUUGGIIIS!. och nu är jag tillbaka till mitt värdelösa liv fram för min älskade mac. många ♥ till det!
Det ska regna imorgon..... dock så älskar jag regn!.... och ibland.... inte så mycket... anyway peace out!
-Elin

-



På skolan nu, inte kul.
Nothing to write så I think jag peacar out!
-Rebecka

nothing but the beat


Ett få tal bilder på min syster som kommer hem i helgen.  Kom hem från agilityn för två timmar sen. har både hunnit handla på ica och sett två stycken 90210 avsnitt. nåååväl måste gå och duscha nue. sedan lite homework.
-Elin

Skyscraper



Har gjort lite homework. sett 90210 och satc. Lyssnar på musik, men ska gå och göra lite nytta nue., byyyyee!
-Elin

Blev känd som ''flickan med badtofflorna''



Skämde ut mig så EXTREMT i lördags. Jag hade glömt mina löpar skor hemma när jag skulle tävla, så jag lånade min systers skor och jag råkades blöta ner dom. Så då tvingade hon mig att gå med bad tofflor och tjocksockar när jag skulle gå på stan i luleå. och så tog hon mina skor. Så där gick jag i luleå med bad tofflor och tjocksockar och typ ALLA sirrade på mig. så fruktansvärt pinsamt..
-Elin

FÄRG OCH SVARTVIT





Så himla söt katt asså♥
Kommit hem från skolan ungefär 4 och nu ser jag på tv och ska göra engelska läxan.

-Rebecka

DET ÄR OKEJ ATT KÄNNA - UNG CANCER



Kolla på den!

-Rebecka

SPANSKA LEKTION NU



-Rebecka

Lizzy is a hund.

Kom just hem från agility med Lizzy ↑
Annars så har jag varit hos Rebban och vi gjorde en massa saker. Anyway TAAAGGA skola imorgon dåe.
-Elin

Smartpiller

Nytt inköp. Dock så blev jag besviken på smaken för jag trodde att det skulle vara hallon smak. Men det visade sig att det var lakris. JAG HATAR LAKRIS!som tur var det ändå lite svaga i smaken så jag kan tvinga i mig dom iallafall.
-Elin

we♡it

939210f500262c354d77706b_largeTumblr_lqvlqspmwx1qfk6vyo1_r1_400_largeTumblr_lqwqd5fnwb1qd1ogfo1_500_large

Tumblr_lqf6pzkht21r1o6dno1_500_large

Just nu är Elin hos mig och vi ska ut och fota så det blir påfyllning med bilder!

-Rebecka

Följ min blogg med Bloglovin

I am smiling but I am dying



The Script – Nothing The Script – Nothing The Script – Nothing The Script – Nothing The Script – Nothing The Script – Nothing

-Rebecka

New in

-Elin

GOODMORNING

Troligtvis har jag just nu vaknat och ligger och snoozar min väckar klocka och hoppas att mamma inte ska höra och komma och väcka mig så att jag kan ligga kvar hur länge som helst!
Men nej. Jag ska göra klart mitt lilla pyssel projekt så att ni ska få se resultatet!




Yes... Detta är ett tidsinställt inlägg

-Rebecka
bloglovinbloglovinbloglovin

Svar på en kommentar ↓

Tack! :) den är från Hm kostar 69kr om jag minns rätt.
-Elin

Go'morron

Vaknade för en stund sen, vill somna om men kan inte. Det var aaaaaskul att tävla igår! jag vann och kom trea. ganska nöjd ändå. Idag ska jag nog kanske vara med Rebban. det var ett tag sen, om man inte räknar med skolan. peace out!
-Elin

BLÅBÄRS SMOOTHIE RECEPT




Fick denna kommentar så nu ska ni få mitt alldeles egna recept på blåbärs smoothie!



Blåbärssmoothie recept! Smaklig måltid!

-Rebecka

DETTA HAR JAG PYSSLAT MED IDAG



Mamma for och handlade plast fickor till mig, klippte ur mina favorit sidor med hår tips, smink tips osv och gjorde collage som jag satt in i en pärm!

-Rebecka

BLÅBÄRS SMOOTHIE



Nu drar jag till Lina!

-Rebecka

bloglovinbloglovinbloglovinbloglovinbloglovin

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Vi blir så himla glada av alla fina kommentarer vi får!

-Rebecka

Jag är the one and the only

mot luleå!

-Elin



Oh I wanted words but all I heard was nothing





Godmorgon!

Vaknade av väckarklockan halv nio och låg och mös ett tag till.
Senare idag (när jag klätt på mig och inte har min fina nalle puh pyjamas som jag gjort själv) ska jag gå över till farmor och farfar och "intervjua" dom eftersom vi har en läxa.

-Rebecka

I AM NOTHING WITHOUT YOU



And my mates are all there trying to calm me down
'Cause I'm shouting your name all over town
I'm swearing if i go there now
I can change your mind turn it all around





bloglovin

-Rebecka

TAGGAD!

Jag i onsdagsmami is tha fotografcanon 1000Dtamron 18-200
Har just käkat frukost bytt om till tävlings kläder. Lyssnar på musik och känner mig taggad.
Fattar ni 82 unika besökare igår?! känns himla grymt, hoppas att ni alla stannar :)
-Elin



SWEET DREAMS

Kommit hem från Malin för ett tag sedan och där spelade vi och gick på promenad.
Idag har hela 75 stycken klickat in sig på våran blogg! Hoppas att alla satannar och vi har fått så många fina kommentarer!

SÅ TACK ALLA! ♥




-Rebecka

bloglovin

WE ♥ MUSTACHE


bild sen i våras.
GODNATT!
-Elin

SVAR PÅ KOMMENTAR



SVAR: Det har du helt rätt i! :D Underbara picnik kan man göra allt i ;)

-Rebecka

En Söt kissemisse

dööör så söt lukas är!
HAHA! vi har besöks rekord. hela 76 unika besökare har vi idag! awesome.
Kom just hem och ska nog gå  och sova snart. är himlans trött plus att jag ska tävla två gånger imorgon.
Känns underbart att gå och sova kl 22.00 på en fredagkväll. verkligen.
-Elin

hejåhå nu ska gå

Bara för nån minut satt jag här och pratade med Rebban på skype och tänkte '' gud vad tur jag har som Rebban i mitt liv'' men då! sitter hon där i månsbyn och lägger ut fula bilder på mig IGEN! så jag tänkte bara vissa en söt bild  på Rebban. taaadaaa♥
-Elin

JAG DÖR



Kollade nyss igenom picasa och såg denna bild på mig och Elin!
Dog smått av skratt, haha!

-Rebecka

Det är dags för fredagsmys !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ska ta och bege mig till Malin och ha fredagsmys med fina flickor!
inläggat om ''elin som brunett'' så måst jag bara säga att den var en ful bild! plus att den ''bruna'' färgen ser grå ut. That's it! byyye.
- Elin

LYCKLIG!



Vi vann dagens blogg här och snart ska jag till Malin ♥
TILL LINA: Vi är med varann imorrn ;) ♥

-Rebecka

ELIN SOM BRUNETT



-Rebecka

DREAM



Kul liv att sitta och redigera bilder - ohja! :)

-Rebecka

FLY AWAY



Kommit hem från skolan, slutade halv 4.
Ska snart hjälpa till och göra middag, palt. Senare ska jag baka scones och fota växterna till NOn.

-Rebecka

Första september.


jag har blivit beronende av att redigera bilder på picnik..

Blev och stanna hemma från skolan ídag. har spräng ont i huvudet. Sitter och spelar bieber kisser extremt beroende framkallande. dock så har jag klarat ut det tre gånger nu. Ska gå till millas och köpa margarin så jag baka nått i brist på annat.
- Elin