Blue


Secret Service – Oh SusieSecret Service – Oh SusieSecret Service – Oh SusieSecret Service – Oh Susie

Plugga spanska och lyssnar på Oh susie - Mysig tisdag :-)

-Rebecka

Sick

For hem från skolan efter en timme typ, mår int sådär helt 100! nu sitter jag på min säng uttråckad och mår illa, ska nog slå på litte gossip girl!

haha sötamanda! ♥

-Elin

Ett inlägg




-Rebecka

Gästbloggning

HEEEJ! Tycker att Eln & Rebecka suger på att blogga, och deras blogg är ju asuum! Så tycker ni ska börja kommentera mer, om vad dom kan blogga om osv. Just nu sitter jag i Elins stora sköna säng med Rebbe&Elin och äter chips, tjillar gärnet. Fast nu ska vi gå! Så kommentera!

Min egna blogg ---> TRYCK HÄR!

puss





och här är jag i 7:an....om ni vill se snyggare bilder..klicka in på min blogg :(

BLOGGTORKA


Ingen lust att blogga.
NU VET NI DET.
som fortfarande läser detta.

Bjuder en ASGÖLLIG bild på Elin.

Ha de gött!

-Rebecka

HATA TORSDAGAR


Vad skulle en torsdag vara om den inte sög?
Varför har jag fått föööör mycket läxor?????
Vad vore julafton utan snö?
påtal om det är det skyltsöndag snart och då är ingen snöö
-Elin

I taket lyser stjärnorna



Nu ska man packa och se ska man dra till Elin och sleepa där.
Tar även med mig läxor och sims ;-)

-Rebecka

En onsdag


Igår var det maskerad/disco på skolan och alla var tvunga att fara dom tilloch me hotade att om man int for på de skull man int få ledigt en dag!!!! men det var ändå ganska kul :) wellwell då tackar jag för mig.
-Elin

Awesome night

En av dom roligaste kvällarna i november.
Trodde inte den skulle bli så rolig som den var!

Tumblr_lfx6hpyznr1qacbq2o1_400_large_large

Godnatt!

-Rebecka

lite filmer såhär på kvällsvisten



Här har ni två söta pojkar!
-Elin


Min älskling


Spelade nyss tv spel med Emil och nu ska jag plugga en sista gång inför morrn. peeeeaace!
-Elin

Away she flied.









Samma dag, nästan samma redigering, olika bilder.
Life goes on,
It gets so heavy,
The wheel breaks the butterfly.
Every tear, a waterfall.
In the night, the stormy night,
She closed her eyes.
In the night, the stormy night,
Away she flied.

-Rebecka

You and me together, nothing gets better


When I lay with you I could stay there,
Close my eyes, feel you here forever,
You and me together, nothing gets better!
Cause there's a side to you that I never, never knew,
All the things you'd say they were never true, never true,
And the games you'd play, you would always win, always win.

-Rebecka

PIDIS?



Pidis??
KOmmer du imorgon på skolan!!??



Ingen slöjd idag så vi fick sluta halv 2, har fått min tidiga julklapp (en superbra plattis KÄR) och gjort klart matte repitionen och skrivit lite på en deckare och min redovisning till taket lyser i stjärnorna + spelat
kanske lite för mycket sims!?

-Rebecka

syskonhäng


Den större delen av helgen bestod av att hänga med syster och bror, mycket trevligt vare!
var på x-fit med systeryster och jag todde att jag skull döööö........
kvällen har bestått av lussekats bak och min nya ipod!!!! ...och nu plugg till omprov imorgon.......
-Elin

Last Christmas

Wham! – Last ChristmasWham! – Last Christmas - Single VersionWham! – Last Christmas - Single Version



Mariah Carey – All I Want For Christmas Is YouMariah Carey – All I Want For Christmas Is YouMariah Carey – All I Want For Christmas Is You


Boney M. – Mary's Boy Child / Oh My LordBoney M. – Mary's Boy Child / Oh My LordBoney M. – Mary's Boy Child / Oh My Lord


Shakin' Stevens – Merry Christmas EveryoneShakin' Stevens – Merry Christmas EveryoneShakin' Stevens – Merry Christmas Everyone


OMG, en månad (och fyra dagar) kvar till JULAFTON!

-Rebecka

Toast


Min och Elins goda lunch igår + några sushibitar!

Igår smakade jag sushi för första gången och jag trodde jag skulle spy!
Men det sägs att det blir godare för varje gång så nästa gången kanske jag sväljer det?

-Rebecka

den vältränade och tjockisen år 2008


JAG SER DÅ INGEN SKILLNAD!
-Elin

Lite mera RRRRRRRR i livet


Söt hjort i sims ♥

♥ Väntar på mina muffinsar i ugnen - Tjockis!
♥ När papi kommer hem ska han skjutsa mig till Amanda
♥ OCH IDSY ÄR DÄR Å!
♥ Sen mot kvällen ska jag kanske sova hos Elin om hon någonsin ska svara på mina sms?!?!?!
♥ Å då ska vi opp tidigt imorrn å fota - U got that Elin?
♥ Me like såna här listor ;-)
♥ Sån här ;-) är finare än ;)

-Rebecka

Livet var så mycket bättre förr



-Elin


we all know one

-Elin

Breaking down

Igår hade jag 15min på mig att springa innan jag skulle på bio, jääääklar van man fick kuta på!
jag var på breaking down, den var inte så värst himla bra som alla sa att var. Ikväll kommer min småkusin och hennes föreldrar å äter middag, det bjuds på shushi och friterad abbore. GOTT!
-Elin

Every girl

Tumblr_lutcqqtrqp1qghb5to1_500_large

 

-Rebecka


P L L



Klippt mig idag.
Igår var jag på världens bästa film som jag fick lite panik attacker i så satt och höll andan.
Denna film heter BD.
Jag ska klippa page i mars.
Jag är lite smått beroende av PLL.
Jag ska bara göra matteläxan och sen ska jag se "lite" PLL... ;-)

-Rebecka

Onsdag


aaaaw, så söt!!
TJÄÄNARE Gjorde hälften av dom talen vi skull göra i matten, fatta int dom andra höhö.
nååväl då är det väl dags för kvällsfika då.
-Elin

Tjat numero tres

Nu eftersom typsnitten inte syns på alla datorer har jag valt "American typewriter".
Inte det snyggaste men nu kan jag inte försöka göra något åt designen för nu ska jag på BD!

Hoppas jag inte dör när jag ser Jacob
;-)



↑ Det nya

-Rebecka

You da one



vadå grym?
-Elin

Vart jag än vänder mig i världen står jag med tomma händer




När jag kom hem från skolan idag sov jag och på tal om det så blev det 90210 och gossip girl tittade sedan.
käkade nyss, små städar mitt rum lite och sedan väntar matteläxan JIPPIE!
-Elin

Take on me




a-ha – Take On Me

-Rebecka

Ser alla typsnittet på rubriken?



Eftersom ingen såg denna rubrikstypsnitt ↑

har jag valt detta ↓



Om ni inte ser det, kommentera.

-Rebecka

Ny (tillfällig) design




Fixat med designen, men inte klar ännu.
Vi ska fota ny header och fixa lite i sidmenyn, men nya rubriker!

Vet inte om det går att se för alla olika "internet användare" så om du inte ser det kommentera!
Kom ihåg att uppdatera många gånger (Var tvungen själv att uppdatera 3 gånger).
bloglovin

-Rebecka


♥ Jag vill vara forever young.
♥ Jag hatarhatarhatar skräck filmer! jag vågar inte se pll nå mer och är på fjärde avsnittet.....
♥ Jag vill bara börja gråta när jag ser någon som blir mobbad och är rädd för att det ska hända mig
♥ Vad kan möjligen vara finare än kärlek?
♥ Jag har aldrig varit kär i någon
♥ Jag älskar hösten och julen
♥ Jag vill att mina syskon ska flytta hem.
♥ Jag önskar att krig och skräck filmer inte existerade !
♥  svara på frågan '' vilken mobil telefon har du?'' dom där frågorna på facebook börjar väl vara liiiiiiite vääääl ut nötta nu.
OK, då tackar jag för mig.
-Elin

detta fält måste fyllas i


Skulle egentligen på x-fit idag med istället blir det Glee tittande och sedan blir det bakning och sedan homeworks!
-Elin



⚪ Mina ögon ser stora ut när bilden är svart-vit
⚪ Jag och Lollo var bäst på HKn
⚪ Jag kan spanska glsorna
⚪ Jag gör muffins
⚪ Är allmänt glad


Tävlar om en onepiece

Tävlar om en onepiece HÄÄÄR.
Var med du också? (två vinnare dras!)

-Rebecka

1 porträtt



Åååå så söt!

-Rebecka

GLAAAADAST av alla på jorden!




(smått fult och slarvigt collage) MEN NU HAR MINA FRAMKALLADE BILDER KOMMIT!
Och dom är så himla bra och fina!
Inga sura miner här inte! ;-)

-Rebecka

jag ♥ dig



Allis a k a - Bani, Ballis, Gumman, Svartprick, Sötis, Dampis, Alli och Pani.
Detta är min fina vovve, hon är vit som snö, men ibland gul som piss.
Hon är väldigt söt men hon har en dålig vana att dampa loss ibland,
Men ändå älskar jag henne lika mycket! ♥

Min fader var inte så proffsig med fokuset på första bilden!

-Rebecka

Älvsbyn är en mycket fin by


Min helg i älvsbyn har varit great. hängt med Emmis hela helgen och varit med om nya äventyr. nu ska jag se 90210, peeeaace!
-Elin

Awiie




Ut på en promme med Allis och sen ska jag på zumba.
Igår såg jag och Idsy Insidious - Den bästa och läskigaste fimlen jag någonsin sett!

-Rebecka

Secrets

OneRepublic – Secrets




-Rebecka

Cmon cmon, I like it, like it



Wooooot?? En ego pic på mig?? OMG!
och ja, näsan behövdes fara bort.

Ska packa till en kväll som ska spenderas med Idsy - Se skräck och mysa.
Klockan halv 4 åt vi smörgåstårta hos momme, bara jag som älskar det? och sen handlade vi lite mat och fick av papi nötter och en fototidning ♥

-Rebecka

Framtiden

tjääänare blir att fara till systeryster till älvsbyn nu, det är typ nått tränings läger där i helget.
igår hängde jag med Malin vi åt BJs och idol tittade med mami och papi.


Emma som pöjk år 2045.


Jag och syster yster på semester år 2068
-Elin

:(

Började gråta till denna, se den!
-Rebecka

I ♥ MY CAMERA





Ibland älskar jag den och ibland hatar jag den - Men för det mesta så håller den mitt hjärta kärt.

-Rebecka

♠♡♢♣




Bilder sen för 3 veckor sen, tror jag.
Åå vad jag älskar svampar! ♥

-Rebecka

Skaparna av denna blogg 2070



Söta små pojkar, right???

Snart drar jag på hockey, kameran kanske följer med  - Om pappa är snäll...

-Rebecka

tjääänare


-Elin

ToRsDaG


här sitter man i sitt rum och lirar med lil wayne.
Jag stod för middagen idag, bjöd på stekt bacon och makaroner sjuuuukt goootttttt!!.
Blir att fara på hockey ikväll och sedan vidare med Rebbans place å sova.
-Elin

Kaoz

Det är kaoz i mitt huvud, har tre omprov, ser fem olika serier nu och dom snurar runt å runt i mitt huvud....
gaaaahhh två dagar tills helg-en kommer................... tjaaaaaaa nu är det dags för lite pretty little liars.
-Elin

Powerbox



Om en halvtimme går jag och Ida till powerboxen.
Vet inte om vi kommer bli till isbitar men får hoppas på det bästa!

-Rebecka

Tävling hos DennisM


”Var med och tävla om nya iPhone 4S hos generösa http://www.dennism.se!”.

-Rebecka

DIET is DIE with a T



"Du är fin som du är,
Låt ingen annan säga något annat".

-Rebecka

Den där underbara Elin


Elin fjorton år efter att ha gjort kladdkaka mer än 10000 gånger, har hon ÄNTLIGEN lyckats att göra en god, en riktigt riktigt god kladdkaka.

Elin fjorton år klarade inte av ekoligi provet så nu har hon 4 omprov hon ska göra i veckan. BRA ELIN! fml..
-Elin

I don't need glasses to see your beautiful






Gör läxa, kollar på bloggar, myser och lyssnar på musik.
Sen klockan 8 blir det zumba - ♥ på det!

-Rebecka

Dummerjöns 2008 eller 2009?



Hahahahahahahahahahaha, dör smått!

-Rebecka

haaapppyyy



oommggggeee tredje sesången av glee är ute! godnatt i förväg för nu har man fullt upp resten av kvällen. 
-Elin

skönaste rubriken ever.

TJA, vart på step för ett tag sen, sjuuuukt kul vare! hoppas på att min fot är bättre imorrn så jag kan springa eller åka rullskidor :)

jaaaaa, min syster lämnade mig i fredags. blev ensambarn igen.  sörjer fortfarande, det är som mycket mer niiiiiiice att ha henne här hemma. JAPP TAGGA SKOLA IMORRN DÅ.

-Elin

Earcuff



Haha, redigerade om färgen på min snodd eftersom jag hade först en turkos!

Nu drar jag till Idsy och sen far vi på zumba :-)
-Rebecka

denna rubrik är fin



Yo! Dödstrött, jag och Elin sov väldigt bra hos Malin, bara att vi var som isbitar när vi vaknade...
Framkallar bilder på datorn och snart kommer de hem till mig!!! :-D

-Rebecka

♋♋♋♋♋♋



Malin sov över hos mig igår, spelade spela med hon, agge och Car.
Samma idag ochs en började jag rensa rummet (garderoben!).
Senare ikväll ska jag till Malin, käka godis och se på satc eftersom det inte blev något hos Amanda :-)

-Rebecka

Vill ha dig i mörkret hos mig



Igårkväll gick jag ut och fotade och på ett sätt gillade jag fotona :-)
Idag for jag till Malin - Längesedan jag var hos hon.
Amand och Elin kom efter ett tag, vi spelade och hade kul!

-Rebecka


The one that got away


The past is like a handful of dust, it fills through your fingers, disappearing, little by little
I wish for my day I could go back
in a other life I would do things diffrently
-Elin

i brist på något att göra




När min vän Ida.b fotar sig själv med min kamera (och jag har bildbrist) så hamnar de ute på bloggen - Bara så ni vet ;-)

Dåligt väder - mulet och grått.
Skulle vara med Amanda och Malin idag men Amanda ska vara med Elin så ska ringa Malin nu.
Ikväll ska jag spela med Carro and Angelica i alla fall!

-Rebecka

Footsteps


Ska nog mest troligt va med amanda idag, myyysigt! har av den strörre delen varit med min syster, men vadådå man måst ju passa på när man väl kan. Ska snart till sibylla och äta lunch med familjen, man fick ju rabattkuponger i brevlådan igår.
-Elin

Follow your heart



bloglovin

Lite bilder som jag fotat för ett tag sen.
Skypar med Amanda nu.
Igår sov Amanda hos mig och sen idag så kom Ida.b hit och vi tog det mys med singstar.

Imorgon är det FREDAG! Skolan börjar om 4 dagar!
Känslan är hemsk!

-Rebecka

Träningen slutade inte väl...

-Elin

Ny favoritbild


Canon eos 550d
bloglovin

Ljuset - Jag är kär i detta ljus!

-Rebecka

Försökte med vattenbilder






Haha, skrattar smått åt mina försök till "vatten bilder".
Gick inge bra + att våran skrivare fick slut färg när jag kopierade ut bakgrunden!

-Rebecka

HEJ


höstlovet 2011 har börja närma sig mot slutet, det är bara att ut nyttja dagarna som är kvar på bästa sätt!.
ikväll äre stavgång som gäller i slalombacken, tragiskt men sant.  Annars så är jag dödstrött och ska käka middag snart.  större delan av dagen har bestått av pistvakt, gjort pannkaka till lunch, promenad i skogen, tv spel och mycket mycket mer!
-Elin

toooorrsdaag


Mina nya vantar som mami har gjort<3
Idag på morgonen for jag och Emma å gymma, sjuuuukt tråkigt vare. Enligt mina slutsatser så är att gymma bland det tråkigaste man kan göra i sitt liv.
-Elin

L o v E



-Rebecka

Tjaaaaaaaaaaa


Denna underbart läckra, snygga, coola, läskiga, aaammaazzing pumpa har jag skärt alldeles själv OCH BETALAT 28.40KR FÖR DEN!!!! meeen det var värt det för nu alla som går förbi vårat hus kommer att avguda denna läckerhet och jag mina vänner har skapat den. OK, nu ska jag ut med hunden Lizzy the tiger.
-Elin

Hjärtan i alla olika former



Jag är med i en tävling hos Made in Japan där man kan vinna priser från fotofyndet!

-Rebecka

Jag saknar dig mindre och mindre


Kom hem efter tag sen efter min spring runda, SKÖNT! efter att ha varit sjuk i över en vecka.
har hunnit städa också, sett pistvakt och alla möjliga saker. Nu ska jag fixa nå lunch, peeeaace!
-Elin

Ditt är riket, Din är makten



Laxmacka, te, bloglovin och mys!
Sen spikmatta, min kväll är perfá!
Idag har jag varit till Luleå med pappa, agge och Malin.
Inhandlade mig en earcuff och en t-shirt.

Sen kom Malin, Ida.b och Amanda hit - spelkväll!
Och klockan halv 8 for vi till Amanda - tjorvade, såg en bit av en skräckis men vi blev för rädd så vi såg på Hur många lingon finns det i världen men jag tog en tuppis och sen for jag hem!

Visst har min dag varit ROLIG???

-Rebecka

en sådan tisdag kväll som denna


Vad kan möjligen vara härligare än att dricka te framför gossip girl?
-Elin

premiärs skriskoåkning


Min dag har varit full av, frukost med syster framför pistvakt, skriskoåkning, gossipgirl och snart zumba. lät inte helt fel må jag säga!
-Elin

Gossip girl


Jiiiihaaaa sesång 5 av gossip girl är ute!!!!
-Elin