Servettsko


Hitils
har lovet beståt av Bio, julen, orientering, skidor, flow, träningsvärk, shopping, städning, tv spel, första snögubben, listan kan bli hur lång som helst men det räcker så där.  och idag har jag och Josefin lärt oss hur man viker en servett till en sko.
-Elin


Julklappisar ♥

Mina julklappar, är mycket nöjd med allt! :-) Fick även en ziperall + ett objektiv + pengar ;-)

-Rebecka

I am freaking out

Kommit in i en mörk period. Haha, skämt åsido.
Ida, Malin och Amanda har nu gjort så jag har vänt mitt dygn upp och ner, inte det bästa .__.

Visst är Lollo söt som har min väst på julis? :D Puss på dig ♥
finis ♥

-Rebecka

P a g e

-Rebecka

mobilblogg

om en halvtimme sitter jag i frisÖrstolen och klipper page...

Fuck, I think I love you

-Rebecka

-


Tja seriousface


Fick finfina julklappar igår. Ska ta mig en prommis i hopp att min träningsvärk ska minska. Goodbye.
-Elin

God Jul på er!


-Elin

Julgranis




Våran älskade julgranis som är så fin, och kanske finare i bokeh? ;-)
Eftersom jag inte ska logga in på min älskade mac imorgon skriver jag nu:

GOOOOOOD JUUL!

-Rebecka

Den tjugoredje december tvåtusenelva




Bakat kola, gjort julkort, städat och slått in de sista paketen. Börjar få lite mer julstämning nu.
Men tyvärr så regnet förstöra allt! Regna, en dag innan julafton????


-Rebecka

Julkänsla hos Bergström


Dagen har bestått av Flow, första snögubben, grillat till middag, kaspar i nudådalen och nu sitter Jag och Emmis och spelar kaspar i nudådalen spelet!
Sen ska vi göra knäck och spela bingo.
-Elin

Världens bästa blogg!

Sanningen är att denna blogg (KLICKAAAAA) är världens bästa blogg!
Hon är en 96:a men fotar som ett pro! Hon heter Siri och är nog en av världens finaste människor!
Hon är värd alla besök och kommetarer som finns på denna jord för hon är queen på att fota!

-Rebecka

Premiärsåkning


rebbs bild.
Nämt att jag har världens finaste vän?
Idag har jag åkt skidor på golfbanan första gången efter sommaren. ööööh jag är sämst på skidor.
NU ska jag slå på lite O.C. Helt sjukt att det är 2 hela dagar kvar till jul nu!!
-Elin

Nalle Puh



Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre.

-Rebecka

Från långt till kort


skillnaden sen jag klippte mig i måndags.
Hade jul avslutning idag och någon ''aktivitets'' dag rätt så kul har det varit. MEN jag har öärt mig att valla skidor ikväll, faktiskt så kan man nog redan kalla mig för vallaproffs. well nu ska jag nog sova. Godnatt!
-Elin

L O V


Lycklig! Nu ska jag ta det lugnt och se på Grinchen!

-Rebecka

11




1. mina och idis fötter...
2. mina och mampas fötter...
3. Min nya gulliga foto-sak från IKEA
4. Julklappsinslagning! ♥♥♥♥♥♥
5. Julklappar, mihihi :')
6. M U N K ♥
7. Julgran ♥
8. Milkshake
9. en av de bästa böckerna som finns.
10. Julkort till Momme.
11. Mampa å jag i Luleå ;-)

-Rebecka

Stor Flicka


Bestämde mig för att Go Wild och såg ett PLL avsnitt helt sjäv. Dessutom så hoppade jag från första säsongen till sista avsnittet på andra. hihi busigt! Dock så blev jag tvyngen att lungna ner mig med en barbie film.
Imorogn ska vi se skräckfilm med klassen Wish me goodluck!
-Elin

4 dagar kvar!!!

Min fina dataladdare har blivit glapp så nu har jag en låne-laddare.
Elin kom hem till mig efter skolan.
Hon tjatade om att få spela madagaskar.
Jag vann, ha ha ha.
Jag ägde ut henne med två poäng, ha ha ha.

-Rebecka

Apotek - Arnes


DENNA TJEJ ÄR KLOCKREN!
-Elin

är med i en tävling hos fillipa olofsson


Har klippt page idag rätt så nöjd blev man, just nu pratar jag på skype och sen ska jag se lite o.c och äta mina delikata äppelrutor!
är med i en tävling har!

-Elin

Tävlar hos Filippa

Jag är med och tävlar hos Filippa att vinna en pop-up diffuser från fotofyndet.

-Rebecka

IKEA






Har haft en äventyrlig dag med mina vänninor Amanda och Rebecka på ikea. Dessutom så kan man undra hur deras svenska är på det stället! och vars har curryn tagit vägen på subway i rayala på gränsen?
-Elin

Cristmas

-Elin

habibi du är het!

Hallå allihopa Amanda hära! :)
Idag så har ju jag och Rebecka varit i Luleå! Jag har köpt två julklappar till min mamma och ingen till min pappa... ännu men ska göra det snart! Sen vad Rebbe köpte får hon skriva själv!
Ett tag efter vi kom hem från luleå så kom Elin hit och dom började bygga pussel, och jag fick inte vara med för att dom tycker att jag är för dålig?! Haha, men samtidigt som dom gjorde det lyssnade dom på någon ljudbok som jag somnade till på golvet tills Elin väckte mig och jag böt till sängen istället sen kom Elin och la sig och sov med mig ett tag! :)
Iallfall bryr ni er inte om det så ni får några bilder på mig och Rebbzor igår!
SÖT Rebbzor!!
Nu ska jag gå, hejdå! :)
-Amanda :)

Julklappshandla

Nu drar jag och Amanda till Luleå för julklappshandel och mys.


-Rebecka

Those late summer nights

börjar sakna sommaren.
-Elin

She's the boss!


hehe drömtröjan!

Rebban är chefen över vår design för när jag ska fixa nått med den blir det bara shjkgdkasgfsdf. Dock så kommer jag bara att använda en kategori (Elin) menmen.
Min kväll har hittils bestått av O.C och ska forsättas med det.
-Elin

Gör detta



Om designen är konstig, UPPDATERA!

-Rebecka

Ir kontroll



Mitt paket med min ir kontroll kom idag! Lyckan är asdfgbh!
bloglovinbloglovinbloglovin

N y t t I M e n y n

Två nya saker i menyn, delat upp kategorier och prova tryck på de tre olika bilderna i början och se var du hamnar ;)


-Rebecka

☮☮☮☮


For till rebban efter skolan och åt hämtmat från 11:ans, GOTT!.
är sjukt trött ska se o.c sedan låta john blund ta över!
-Elin

Lite små grundtips kockan 19.19


Fota bokeh, hjärt eller vanligt!


Om du kanske alltid har fotat i färg prova fota i svartvitt.


Ha ett lågt bländartal när du fotar lanskap eftersom att hela bilden blir skarp med ett lågt bländar tal.


Fokus på ögonen är viktigt när det gäller porträtt.

-Rebecka

En bild i timmen den 13/12


09.05 böjade med en fralla, te och resturant story på det.



10.05 började med smeten till chocolate chip cookies


11.05 Det dåligaste receptet någonsin och mina kakor var i ugnen.


Sen fortsatte det med sims..


Och massa PLL efter ett "tag" spelande!

Jag har ju som mysigt när jag är sjuk!

-Rebecka

Snö ♥♥



Nu vill jag att snön ska komma tillbaka!
Två lektioner kvar, hoppas jag klarar det!

-Rebecka

Back in school


Sitter på skolan nu med min trogne bloggkamrat. Var har snön tagit vägen? 9dagar kvar till jul nu.
nämen hej intresant inlägg.
-Elin

Kvällsmys!


Sysselsatte mig med detta nyss ↑. Nu ska jag förbereda några saker till imorgon för jag ska på skolan imorgon och sen sooooova!
-Elin

Mobilisar



1. En stjäääärna lyser så klaaaaar
2. V I N T E R
3. 4:de decmeber, ingen snö...
4. Sims = Mitt liv
5. Mina totalt misslyckade knäckisar! ♥♥♥
6. Ja, mina och mampas fötter
7. Tyckte det var så himla kul att mampa hamnade i spgeln när hon spöade Ida, ha ha ha
8. Linas mammas suuuupergóa efterrätt!
9. BEHIND THE SCENES
10. Jag är nyttig...
11. Carro och agge är onyttig...
12. Sims, ha ha ha, har nog inge liv om jag säger så!

-Rebecka

10 dar kvar


Stirrar framför datorn och försöker lära mig hur man redigerar i gimp, går rätt så bra hittils!
ska gå och ta mig en dusch snart och sen dricka varm O'boy framför gossip girl. loooooove till det!♥
-Elin

R and E


Försöker lära mig nya saker med kameran men det går väl som det går..
-Elin

Prommenad


Kilade in till stan idag till ica för att köpa fridas killkallender och toy, SKÖNT efteratt bara legat och sovit dom senaste dygnen.

Jag är med i en tävling HÄR.
-Elin

Med i tävling hos Annnaiz

Är med och tävlar om en fotobok från fotoklok.
Var med häär.

-Rebecka

Gjorde min dag! ♥



Ååååå! Glader!!!! Detta gjorde seriöst min dag :DDDD ♥♥♥♥♥♥♥♥

-Rebecka

Mange Bjuder


-Elin

Mytubo

Heter IamRebecka där!

-Rebecka

LUNCH


äter detta just nu. Är hemma från skolan idag också men det blir att fara dit vid två för jag måste göra ett prov.
ska slå på lite o.c nu!
-Elin

Gone


Min käraste ägodel är borta --> min halsduk. ska sova nu och hoppas att världen är med mig imorgon och gör mig frisk. tackhei!
-Elin

ME


Hejhallå O.C har tagit över mitt liv helt och hållet. Stannade hemma från skolan idag men var tvungen att fara dit kl2 för att bli med mit älskade omprov <3  well jag ska go back to my life nu och se O.C.
-Elin


Med i tävling hos Annnaiz

Tävlar om en ir-utlösare här.
Och den kommer här ifrån.
-Rebecka

Sjuk



Nu har jag blivit sjuk. Inte bra, ont i halsen och förkyld :(
Snart ska jag pynta granen och sen ska jag mysa med bok och spikmatta.

-Rebecka

Med i tävling



Jag är med i en tävling hos Tilda.
Man vinner ett closeup-filter från tvspelweb.se och detta vill jag vinna.

Jag skulle vilja vinna eftersom jag inte har något objektiv eller inte något closeup filter alls så det skulle vara jätte bra nu till vintern (men annars också) för då kan jag fota snöflingor! :D

-Rebecka

Den tionde december tvåtusenelva #2



Canon eos 550d

-Rebecka

Den tionde december tvåtusenelva




Canon eos 550d

-Rebecka

Hej mitt vinterland ♥




Igår sov jag över hos Ida. Vi såg Bad Teacher - Bra film!
Idag på morgon for vi på zumba l o v e
Nu redigerar jag bilder på ida och sen ska jag fara till Lina, men vet inte när!

-Rebecka

IDA BEEE

Packa och sen drar jag till Ida Be. Blir att se film, mysa och bara vara.
Imorgon ska jag fota porträtt på sötisen ;-)
Tror inte jag har fotat det på länge!
Älskar verkligen att se hur man ändras som "fotograf"! Visste inte något om inställningar på kameran!

-Rebecka

Love me all night long



-Rebecka

Hej ISO 1600!



-Rebecka

Porträtt i november



Tråkigt liv. Gör matte och so. Tråkigt liv. Kan inte spela sims eller se pll. Tråkigt liv.
Förlåt för mitt klagande men är trött, arg osv.
+ att vi hade världens svåraste engelska prov idag (!) .

-
Rebecka

The Mysterious Ticking Noise



nääämen tjaaaaah!
-Elin

Good Girl

Detta har jag gjort idag:
  • Bäddat sängen! tror nästan att det var 100 år sedan som jag gjorde det sist.
  • Sett julkalendern - Bra det där!
  • Gjorde en gullig pepparkaks familj med Elin på hkn
  • Pluggat so
  • Varit på zumba
  • Tappat nyckeln i snön
  • Letat efter nyckeln tills min hand blivit röd av kylan
  • duschat helt ensammen hos Elin, men hade lite musik så var OK

Måste säga att jag är duktig :-)

 

-Rebecka


push the uppdatera botton

↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

1 2 3





1. Min nya kärlek ♥
2. Julpyntet uppe i mitt rum, andra advent. he he he
3. oredigerad bild på en fin himmel ☺


-Rebecka

Heal the world, make it a better place



Carros snygga tygpåse ;-)

Elin 14, världens bästa bloggare?

Måste säga att Elin är världens bästa bloggare??? Right? Hon är så himla flitig med att blogga!
-Rebecka

"Oh, I wanted words but all I heard was nothing"

-Rebecka

GLAD, TACK TACK TACK!

Ååååå! Jag vann på julkalendern! GLAD TJEJ HÄRA!

Kika in på deras blogg här :D

-Rebecka

HTC

Nyss fått denna gooding till mig.
Laddat hem appar och lyssnar nu på spotti ;-) Dock kommer jag inte på hur man laddar ner blogg.se appen...
Mihi är kär i den! ♥
-Rebecka