habibi du är het!

Hallå allihopa Amanda hära! :)
Idag så har ju jag och Rebecka varit i Luleå! Jag har köpt två julklappar till min mamma och ingen till min pappa... ännu men ska göra det snart! Sen vad Rebbe köpte får hon skriva själv!
Ett tag efter vi kom hem från luleå så kom Elin hit och dom började bygga pussel, och jag fick inte vara med för att dom tycker att jag är för dålig?! Haha, men samtidigt som dom gjorde det lyssnade dom på någon ljudbok som jag somnade till på golvet tills Elin väckte mig och jag böt till sängen istället sen kom Elin och la sig och sov med mig ett tag! :)
Iallfall bryr ni er inte om det så ni får några bilder på mig och Rebbzor igår!
SÖT Rebbzor!!
Nu ska jag gå, hejdå! :)
-Amanda :)

Kommentarer
Natalie - Country music fan säger:

Vilken läcker blogg du har :)

Mysig design för övrigt!



Sköt om dig, kram.

2011-12-18 | 01:14:05
Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Ebba säger:

Så häftig header ni har! :D

2011-12-18 | 09:29:11
Bloggadress: http://ebbawesterberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback