Feelings change, not memories


härlig mobil kvalla ♥
Var nyss ute och cyklade med Ida och Amanda. mysigt vare. Nu gör jag lite homework, ack så kul det är..
imorgon har vi soooovmorgonn! ♥ dock bara till nio. men ändå. byyyyee.
-Elin

A vampireDog


hänger framför tvn och ser how i met your mother.

MIN FINA VÄN♥



vet att jag såg ut som en kossa så det vet jag redan!

Snart kommer min finfina vän Ida hit och då har hon planerat att vi ska se film och äta popcorn! PÅ EN VECKODAG!

-Rebecka

REMEBER



Sitter just nu i soffan och redigerar bilder och skrier text på dom, annars så ska jag äta nu - kött och pommes.

-Rebecka

jag saknar dig


en bild från igår.

Kom hem igår halv tolv från tävingen. Första natt tävlingen för hösten är avklarad. STOLT!
nåväl måst ut och gå med Lizzy nu. trååkigt....
- Elin

PLUGGISAR



Just nu pluggar jag och Malin spanska och sen ska vi göra So och svenska! KUL! inte.

YOU MAKE ME FEEL LIKE NO BOY



bloglovin

 

 

-Rebecka

Until you kissed my lips and you saved me


I let it fall, my heart,
And as it fell you rose to claim it.
It was dark and I was over,
Until you kissed my lips and you saved me.
My hands they were strong, but my knees were far too weak,
To stand in your arms without falling to your feet,
But there's a side to you that I never knew, never knew.
All the things you'd say, they were never true, never true,
And the games you'd play, you would always win, always win.

Text: Adele

-Rebecka

BLOGLOVIN, YES-BOX

Följ min blogg med Bloglovin

They say i'm a dreamer but i'm not the only one





Var nyss ute och fota, och nu redigerar 1000tals bilder på brist på annat. Om en timme börjar jag bege mig på seskarö till tävlingen. ååh läängtarr!

- Elin

DAGEN IDAG



Klicka vetja!

-Rebecka

L.O.V.E

fina flickor!♥
åt just lyx middag som bestod av mjölk mackaroner och stekt korv. gott vare!
måst nog städa mitt rum, det ser typ seriöst ut som ett bombnedslag. heeeiii!
- Elin

Tisdag den trettionde agusti

höhöö steckarn.

sitter och glor på tv med min trogne vän Lizzy. Ikväll ska jag tävla i natt orientering. känns grymt. byyye.

 


DAGENS



såhär såg jag ut på skolfotot, men INTE foppa dock, hade mina älskade converse ♥

Tröja - bikbok
tubtopp - hm
jeans - bikbok

PORTRÄTT



Slutade tidigare eftersom vi vann en tipsrunda för en vecka sen!
Ska tömma ut diskmaskinen och funderar om jag ska byta denna ↑ bild till proffe på facebook men vet ännu inte :)

-Rebecka

Skolfoto

Nu sitter jag och Rebban och väntar på våran tur och fota sig. kul alltså.
Någon har snott min skåpnyckel. har en massa misstänkta. inte nog med det  kom försent till skolan pågrund av idas cykel som levde sitt egna liv. fred ut!
- Elin

SKOLFOTO



Skolfoto idag (hemskt!). Inte bra. Ånej. FY!
Men nu ska jag platta håret och smika mig, sen skjutsar Joni och Agge mig till skolan!

Peace out,

-Rebecka

jag gillar din stil

Rebban♥
Såg nyss min favorit program. Svenska hollywood fruar. Måst gå och sova nu, är död trött. Vaknade 5 imorse och kunde inte somna om! Godnatt.
- Elin

ta mig tillbaka till värmen

- Elin

Nog är man biff allt!

Drar ut på rullisarna nu! peace out! ✪
- Elin

TÄVLAR OM EN RING




Tävlar om att vinna någon av alla sjukt snygga ringar som finns på DENNA hemsida.
Vill du vara med så tryck HÄÄR.

-Rebecka

TÄVLAR OM EN VALFRI ZIPPERALL



Är med och tävlar om att vinna den dösnygga leopardzipperallen! Vill ha den as mycket!
Vill du vara med? Tryck HÄR !

-Rebecka

SMILE ㋡

döööör av avensjuka i kväll!! att rebban vann i nån tävling gjorde det inte bättre. kött.
Näädu måst jag verkligen slita mig bort från datorn och dra ut och träna. annars kommer jag sitta här och stirra hela kvällen. döööör av avensjuka i kväll!! att rebban vann i nån tävling gjorde det inte bättre.
Imorgon på skolfotot ska jag ha skjorta kavaj och röda byxor, röda byxor. och kanske en randig slips för att piffa upp det hela lite!  fred ut.

- Elin

OMG!



OMG! Jag vann! Är alldeles chockad och ler hela tiden!! Kan inte fatta det!

TACK SÅ MYCKET LINDA! ♥

-Rebecka

Är med och tävlar om alfri earcuff! ♥


Jag är också med och tävlar om en earcuff http://fotomojjet.devote.se/blogs/11995293/vinn-valfri-ear-cuff-.htm
var med ni också!
- Elin

TÄVLAR OM VALFRI EARCUFF

me-design.nu


Jag (Rebecka) är med och tävlar om en valfri earcuff HÄR.

Om du vill vara med klicka HÄR.

Converse All Star



ÅÅ vad jag gillar mina skor som jag har haft i 2 år ♥

-
Rebecka

verry good gummisnodd!

Kom just hem från skolan, hänger nu framför datorn med Lizzy. vi coolar oss lite med camen.
Har bestämt mig för att träna idag men frågan är vad? mest troligt rullskidor. Har dessutom bestämt att jag ska köpa en longboard.
- Elin

BLOMMA



Sitter just nu på skolan och väntar på att pappa ska komma och hämta oss.
Måste avboka spinningen/torson eftersom jag fått ont i halsen :(

-Rebecka

SPANSKA


ja, jag började skratta.

GODNATT



Nu ska jag tvätta ansiktet och sen ska jag krypa ner i min renbäddade säng! ♥

-Rebecka

Together are we superheroes★

/Elin

Keep calm and join Voldemort

Hänger framför datorn och är lite kool. spelat sims i ett år typ. ska nog ta och baka lite blåbärs rutor snart.
Tävlade igår, det gick ändå rätt så bra och jag vaaann! rätt häftigt jagvet. Såg harry potter igår, fasen vilka bra filmer deär.
Tagga för skola imorgon!
/E

BLÅBÄRSPLOCKNING

Ska plocka blåbär nu med pappa eftersom vi ska ha till HKn :(



och det är ELIN som tror att vi har något krig! Jag tyckte att bilden på henne var söt!

-Rebecka

en liten hämnd

Rebban har tydligen ett stort intressa av att lägga ut fula bilder på på mig så jag tänkte bara bjuda på en riktig goding! taaadaa.

DEAR JOHN


Sitter och lipar, kul!

PIZAP


UPPDATERA SIDAN

Så att ni ser hela bilderna!

NYTT NYTT NYTT #2



Svart tröja - bikbok 249:-
Vit/beige - bikbok 249:-

NYTT NYTT NYTT



ringar - glitter (3 för 2) 130:- ?
puder - Kicks 129:-
Mascara - Cubus (den suger!) 109:-
ansiktsmask - Hm 19.50:-
Jeans - Bikbok 299:-

UTTRÅKAD



Amanda och Ida är i luleå... och jag skulle vara med amanda men jag skiter väl i det då. Har inget å göra. Deppar och läser gråt böcker och ser på gråt filmer, kul liv, ehnä.
-Rebecka

TA MIG TILL HAVET


sommar 2011

Slutat skolan nu och väntar på att Ida ska sluta sen far jag till Ida och sen far vi till Happis och ser på hockey ♥
/R

En torsdags kväll

godkväll! här sitter man framför tvn och datorn och dricker oboj och äter varma mackor. gött!.
alltså våran klass är fasen bäst på brännboll! vi gör homeruns och tar lyrar hela tin!! HAHA vi losade, vi kom sist av allt och alla. but life goes on. nästa gång tar vi dom! /elin

Min mormor har världens godaste hallon.



bräändbollstunering!!
idag, problemet är att jag får bara iväg bollen en meter. två om jag har tur.
Vi har haft två skoldagar och men känns som att skolan började för minst 2veckor sen.
nu måst man gåkäka lite frukost!  
/elin

nu är sommardagarna över

jahaap då vart man ensam barn igen för skolan har börjat och emma har dragit till älvsbyn, tragiskt.. elakt att bara sticka så där.
nu är hösten hääääär! och det äger, ikväll sker det bakning här i huset. dock så blir det alltid nått fel när jag bakar men shiiit the same jag göre ändå. byyyye.

OM DU TYCKER SÅ



NU FÅR ELIN FIXA BLOGGEN OM HON INTE GILLAR DEN FÖR JAG HAR KÄMPAT MED DET SVÅRA , som inte är så svårt, OCH FÖRSÖKT FÅ HENNE NÖJD MEN HON GILLAR DEN INTE! :(

.....

hej. välkomna. till. min. och. rebbans. blogg. vet. den. är. ful. men. rebban. vill. ha. den. så. här. namnet. på denna. blogg. är. inte. fint. vi. vet. fred ut!


/elin med Z! hahah