Hej, idag är det onsdag.

Var med i en löpartävling i helgen. kom faktiskt tvåa! och vann denna ursnygga mössa. man kan ha toffs när man använder den, det är fint. OCH ett par hanskar som följde med mössan. jaaaa det här var väl kul att veta.  Men vadådå som ni har nått intressantare och berätta om då?!?!?!? skulle inte tro det..! menmen ska ta och hitta på nått svin kul nu. alltså seriöst. nått svin roligt att alla kommer bara kunna säga ''woooooww' när jag berättar vad jag har gjort idag.

-Elin


Kommentarer
anna säger:

Gud vad gulliga ni är!

Kommentera varandras bloggar? :)

Alltså, du kommenterar min, så kommenterar jag din, så håller man på så? :) <3

2011-09-21 | 16:07:59
Bloggadress: http://annalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback