gästbloggarn!!

hallåå! amanda här!! :D
rebbe och elin uppdaterar ju aldrig?! tråkig blogg detta...
men rebbe ligger iaf och sover, eller hon försöker sova men jag uppehåller henne för vi ska se på film!!! och vi ska se mer än 15 minuter den här gången(!!!!)

förresten så har jag städat mitt rum idag yääy lixom, jag överlevde det? och det tog typ en timma? trodde det skulle ta typ 2 dagar! :D

nä nu ska vi se film! hörs okok?




två arkiv bilder på the owner's to this blogg lixom!! :D
hihi döda mig inte nu sötingar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
och ta inte bort bilderna RandE!!!!!!


PUSS VI HÖRS!

-AMANDA!! :D


EDIT : rebbe drömde nyss att hon var på facebook åså sa hon ; men det går inte att klicka! konstig chey ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback